mammagravid

Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av Maria Bergström - 12 oktober 2010 14:57

De va ett tag sen jag skrev här men i helgen ha vi bara städat hela huset.

Och sen ha vi varit hos min mamma och pappa med.

Där är vi ganska ofta haha liten mammagris jag är va.



I dag har vi inte gjort så himla mycke varit på försäkringfskassan.

På ett möte men om vad säger  jag inte hemligt vettni.

Sen har vi ätit lite lunch som betod av potatisbullar.

Fick pengar idag hade råkat betala in förmycke  pengar .

De typ händer varje månad dydligen haha men de ska man inte tacka nej till.

Sen så jobbar linus typ hela tiden hela denna vecka ska han jobba över.

och två dagar förra veckan jobba han över och nån dag veckan före.

Sen nästa vecka ska han jobba över två tre dagar men pengar blir de ju.

Och de är ju bra .

Måste snart börja köpa jul klappar ju längtar till jul jag.

 

Presentation

Här kan ni läsa lite om mig och min familj.
Och om min graviditet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards