mammagravid

Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av Maria Bergström - 21 oktober 2010 09:58

God morron .

Kan man ha mer otur än va vi har nej tror inte de va ?

I går for vi till härnösand och handlade på coop och träffa syster yster.

Sen va vi på väg i från coop men kom bara upp till jysk då säger L att vi ha fått punka.

Yippi eller inte ingen batteri i nån av mobilerna eller svagt  men fick tag i en som kunde komma.

L och han for och köpte sån där sak till punka då vi inte hade reserv däck.

Men hålet va förstort så de bara pös ut.

Fick låna telen av den andra och ringa runt till olika som kunde ha däck i närheten.

Och fan ju än som hade ett däck men då hade ju linus låsbara bultar som man måste ha nån  sak till.

Så då blev de mer samtal och till slut kommer min morbror och hämta oss.

Be han släppa av mej och T hos mamma och pappa va såå kissnödig .

Och frusen av mig stått ute i minus tre grader med foppa toflor och en tun jacka nice.....

Och T va så less men glad att se mormor.

Morbror fick köra hem L och hämta däck och den andra saken ...

Men vi komm hem vi halv tolv åhh less

Presentation

Här kan ni läsa lite om mig och min familj.
Och om min graviditet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards